CEllegrupper

En cellegruppe er en mindre gruppe bestående af 4-8 personer. Formålet med gruppen er at skabe et rum, hvor man kan dele liv og tro og være medvandrere for hinanden i en kortere eller længere periode.

Gudstjenesten er stedet, hvor hele menigheden mødes til søndagsfejring, lovprisning, bøn og udrustning, men vi har også behov for at tage del i mindre fællesskaber, hvor fortroligheden er større, og hvor vi bedre kan se og lytte til hinanden.

Vi opfordrer alle i menigheden til at søge ind i en cellegruppe.

Man mødes jævnligt i gruppen, ofte i private hjem, eller i kirkens lokaler.

priscilla-du-preez-1u-rkWzmRew-unsplash.jpg

Hvis du er interesseret i at høre mere, komme med i en gruppe, eller måske starte en ny gruppe op, så kontakt Preben Højgaard – preben64.hojgaard@gmail.com, eller tag en snak med en af præsterne. Dem kan du kontakte her

Hvis man har brug for inspiration til materiale eller samtalestof i grupperne, er man altid velkommen til at tage en snak med præsterne.