top of page

D. 2.-4. juni sker der noget skønt i byparken i Vejle. Der er der nemlig "Halløj i Parken". Det er et tilbud til både børn og deres forældre, og alle andre, der synes det er hyggeligt at holde en sommerfest. Der er hoppeborge, fodboldbure, ansigtsmaling, skydetelte, krea-ting, bål og snobrød, rodeogris, klatrevæg, og så er der café, mulighed for at spise sammen og alle mulige gode ting, der kan være med til at skabe en god fest.

Festivalen begynder fredag eftermiddag og slutter med en fælleskirkelig gudstjeneste i parken.

Få en forsmag på, hvad Halløj i Parken er

Hvorfor gør vi det?

Halløj i Parken er for alle, men er også særligt skabt fordi der er rigtig mange i vores by, som måske ikke lige har mulighed for, eller råd til at tage i Legoland, eller rejse væk på ferie.

I Broen er vi medarrangører på festivalen, og det er vi, fordi vi gerne vil være med til at give. Vi vil gerne være med til at gøre byen til et bedre sted at være, og vi vil gerne være gavmilde med både tid og ressourcer.

Du er meget velkommen til at være med på festivalen som deltager, men der er også mulighed for at være med som frivillig. Har du to-tre timer enten fredag eller lørdag, så kan vi godt bruge din hjælp!

Der er et bredt udvalg af opgaver, der skal løses. Det er alt lige fra praktisk hjælp til opsætning, til bagning af kager til caféen, til at stå som vagt ved en hoppeborg eller en klatrevæg. Der mange muligheder, og vi håber, du har lyst til at give noget af din tid til et godt projekt. Som frivillig kommer du til at arbejde sammen med en masse andre skønne frivillige fra fem forskellige kirker her i byen.

Halløj i Parken er nemlig et projekt, der er startet og drevet af Apostolsk Kirke i Vejle, men i år har de inviteret flere af byens kirker til at være med.  Udover Broen er Frikirken Kairos, Metodistkirken og Vor Frelsers Kirke med i arbejdet.

Vi håber, I sætter kryds i kalenderen 2.-4. juni og har lyst til at være med til en eller flere af dagene.

Hvis du har lyst til at være med som frivillig, skal du melde dig til på denne formular:

OBS! D. 2. maj er der frivilligfest for alle, der kommer med til festivalen som frivillige. Her er der hygge, mad og mulighed for at høre meget mere om visionerne og drømmene for arbejdet.

Bliv frivillig